מיקור חוץ או מיקור פלוס – זאת השאלה

חברות רבות מתמודדות עם הצורך בשירותי פיתוח תוכנה לצרכים השונים של הארגון שלעתים מהווים מרכיב מהותי במוצר או השירות של העסק אולם מנגד, יכולות התכנות הנדרשות אינן נמצאות בליבת העוצמות הארגוניות.

שיתוף
facebook
13 מרץ 2017

img2

בחירה נכונה בפתרון יעיל יכולה להיות משמעותית מאד בפן הכלכלי, הפן התפעולי ולפעמים אף בליבת קיום הארגון.

בפני מקבלי ההחלטות – מנהלי הפיתוח, מנהלי המוצר, מנכ״לים או מנהלי משאבי אנוש עומדות חלופות שונות להתמודדות עם הנושא:

פיתוח מגוון יכולות תכנות בצוות הליבה של העסק כולל גיוס מומחים כיועצים או שכירים – לכיוון זה משמעויות רבות כלכליות במיוחד אם תהליכי הפיתוח קצובים בזמן ולא צפויים להמשך.

  • מיקור חוץ של שירותי כח אדם, מתכנתים – מאפשר גיוס כח אדם זמני לתקופת הפרויקט אולם מחייב את החברה לקיים מערך מקצועי רלוונטי של התמקצעות בתכנות בין אם בקרב אנשי צוות ובין אם על ידי יועצים חיצוניים.
  • מיקור חוץ בחו”ל – בדומה למיקור חוץ רגיל מצריך אף הוא התמקצעות פנימית של צוות החברה או שימוש ביועצים ולמרות שלרוב הנו זול יותר הוא מעמיד אתגרים ניהוליים מהותיים שלעתים נוגעים גם לתקשורת ותרבות.
  • מיקור חוץ של שירותי פיתוח וניהול פרויקט כולל – כיוון שנותן מענה לצרכים זמניים, כולל התמיכה המקצועית, אולם לרוב המחיר הכלכלי שלו גבוה באופן מהותי ממודל מיקור החוץ הבסיסי.

אנחנו ב- bosonet, חברת תוכנה הצומחת מאשדוד, מספקים מענה מרענן להיבטים אלה בתצורה של “מיקור פלוס”, מודל מיקור חוץ לשירותי פיתוח תוכנה שנותן מענה כולל וכלכלי להיבטים שהועלו. לאחר מספר שנים של אספקת שירות זה ללקוחות ליבה בלבד, החלטנו להשיקו כשירות לכלל לקוחות החברה העתידיים.

בשבועות הקרובים נפרסם מספר מאמרים המציגים היבטים שונים של נושא מיקור החוץ ואת השירות שלנו.

עד אז, אם משהו מכם רוצה לשמוע יותר כבר כעת, אתם מוזמנים לפנות לפנות אלינו כבר עכשיו למספר הטלפון 1700-55-66-34

בואו להתיעץ איתנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.