שירותים
שירותי הפיתוח ומיקור החוץ שלנו מלווים חברות תוכנה, יזמים וחברות סטארט אפ, משרדי מיתוג ועיצוב ועסקים במבחר תחומים תוך מתן פיתוח שוטף עם אחריות על איכות ורמת הביצוע.

ניהול ופיתוח פרויקטים

ניהול ופיתוח פרויקטים הוא תחום מתפתח בשנים האחרונות בעיקר בתחום התוכנה, ונראה כי חברת רבות זקוקות למגוון רב של פרויקטי תוכנה שיאפשרו להם להתנהל בצורה נכונה ברמה הארגונית הפנימית וחיצונית בעבודה מול לקוחותיהם. תוכנות ניהול אלו יכולות להיות ייעודיות לבית העסק או תוכנות מדף.

 

חברות תוכנה רבות מציעות בין היתר שירות של ניהול פרויקטי תוכנה על ידי מפתחים ומנהלי פרויקטים המומחים בתחום.

 

בשל הפופולריות ומגוון התוכנות הנחוצות בעולם העסקי, יש צורך לנהל פיתוחים אלו כמכלול שלם והמקובל הוא להציב בראש כל פרויקט מנהל פרויקטים ייעודי, המשמש כצינור המחבר בין דרישות הלקוח לצוות הפיתוח המיישם אותן הלכה למעשה. מנהל הפרויקטים אחראי על פיתוח תכנית המותאמת לצרכי הלקוח באופן אישי ולאחר מכן על ביצוע התוכנית על ידי המפתחים וצוות היישום.

bosonet חברת פיתוח אפליקציות מובילה

ניהול תהליך הפיתוח מתחלק לשלושה שלבים עיקריים:

הכרות עם בית העסק ודרישות הפיתוח

בשלב הראשוני מנהל הפרויקט נפגש עם הלקוח כדי להבין היטב מהן דרישותיו ואיזו תוכנה תתאים לאופי העסק שלו במטרה לייעל את העבודה השוטפת, בין אם מדובר על פיתוח תוכנות CRM ייעודיות לבית העסק או כל תוכנה אחרת הנותנת מענה לאחד או יותר מצרכי העסק.אנו ב bosonet  מבינים כי לכל עסק או חברה דרישות משלו המתאימות לאופיו ולצרכיו, ולכן ניהול פיתוחי תוכנה דורשת ממנהל הפרויקט הכרות מעמיקה של על התחום.

אפיון התוכנה

לאחר בדיקה ואבחון צרכי הלקוח, יש צורך לבצע אפיון טכני שהוא למעשה “השרטוט” של התוכנה לפרטי פרטים. בשלב זה ניתן לראות באופן מוחשי כיצד התוכנה תתנהג ותראה, לשנות ולהוסיף מיני אופציות שונות ליעילות התוכנה, לתכנן ולעצב את ממשק המשתמש באופן פרטני, ולאפשר ביצוע שינויים טרם מעבירים את התוכנה להמשך פתוח על ידי מתכנתים.

ביצוע הפרויקט

בתהליך זה המתכנתים מוציאים לפועל את ביצוע הפרויקט על ידי כתיבת קוד התוכנה על פי דרישת הלקוח והאפיון שנקבע. לאחר השלמת פיתוח הקוד בהתאם לאפיון שאושר מועבר קוד המערכת לאנשי הבטחת האיכות המריצים סדרה של בדיקות על התוכנה בכדי לאשר את תקינותה ועמידותה במשימות השוטפות.

בוזונט חברת תוכנה

למידע נוסף אודות ניהול ופיתוח פרויקטים השאירו פרטים בדף צור קשר
או חייגו עכשיו 1-700-55-66-34