פיתוח תוכנה לעסקים

בכל העולם אנשים עובדים עם מחשבים ותוכנות מחשב, במקביל לכל האפליקציות הסלולאריות. יתרונות המחשב די ברורים, הם מסוגלים כאמור לבצע מיליון פעולות בשנייה וכל תהליכי העבודה מתבצעים במהירות ובפשטות. פיתוח תוכנה לעסקים דורש חברת תוכנה מקצועית שמבינה דבר או שניים בפיתוח מערכות.

שיתוף
facebook
17 אוג 2017

כל עסק עובד היום עם מחשב ותוכנה. יש הנעזרים בפתרונות תוכנה נגישות כמו מיקרוסופט וורד בשביל לכתוב כל מיני מסמכים, הרבה עושים שימוש בדואר אלקטרוני כדי לתקשר עם מגוון של לקוחות וספקים, יש כאלה שעושים חישובים באקסל והרבה עושים שימוש בתוכנות מיוחדות בתחום העבודה שלהם, כמו מעצבים גראפיים שעובדים עם פוטושופ, רואי חשבון שנעזרים בתוכנות של הנהלת חשבונות וכו’. אלו הן תוכנות שנקראות ‘תוכנות מדף’, כלומר תוכנות מוכנות שניתן לקנות ולהתקין על המחשב.

פיתוח תוכנה לעסק בהתאמה אישית

פיתוח תוכנה לפי דרישה

תוכנות מדף הן יעילות ורובן ברמה גבוהה ועסקים רבים נעזרים בהן ונהנים מכל היתרונות שלהן, אך לעומת זאת יש גם את תחום הפיתוח תוכנה לעסקים שהיא לפי דרישה ובהתאמה אישית. ההבדל בין תוכנת מדף לתוכנה שפותחה על ידי בית תוכנה היא שתוכנת המדף מטרתה לענות על צורך שיספק קהל יעד רב לעומת פיתוח תוכנה מותאמת אישית לך לצורכי העסק שלך.

לצורך דוגמא ניקח את הוורד, התוכנה הזו מספקת כל אחד שכותב מסמכי טקסט פשוטים, וגם מנהלים שעושים דוחות ונעזרים בתרשים וטבלה ואפילו סטודנטים שזקוקים למגוון של נוסחאות מתמטיות. לעומת זאת פיתוח תוכנה לעסק לפי דרישה היא תוכנה שמראש נתפרת לפי כל המידות וכל הצרכים של משתמש ספציפי, בעיקר מדובר בעסק, חברה או ארגון.

חברת תוכנה לפיתוח מערכות מתקדמות

פתרונות תוכנה לעסקים – איזו תוכנה הכי מתאימה?

כאמור התשובה היא תוכנה לפי דרישה- כשאתם רוכשים תוכנת מדף עבור העסק שאותו אתם מנהלים, אתם מצפים להסתייע בה בכל מה שקשור בפעולה רלוונטית עבור העסק שלכם, אך כל עסק הוא ייחודי מבחינת תחום העיסוק שלו ומבחינת הצורה של העבודה.

כשתרכשו תוכנת מדף תחפשו את הפונקציות הכי מתאימות שיש בה כדי להציע לעסק שלכם. יתכן שחלק מהפונקציות שאתם צריכים לא יהיו קיימות ואז אולי תחפשו תוכנה שונה ותעבדו במקביל עם שתי תוכנות או שאולי פשוט תוותרו.

שני אלה אינם מצבים לא יעילים ולא הגיוניים, יתכן גם שפונקציות של תוכנה שבהן אתם משתמשים יכסו רק 80% מהצרכים שלכם וזה עדיין לא מספיק. ישנו סיכוי שיש מאות פונקציות מיותרות אחרות שמהבחינה שלכם אין להן שום שימוש והן הופכות את השימוש בתוכנה להרבה יותר מורכב.

חברת תוכנה תוכל להבין לעומק את הצורך האמיתי שלך בתוכנה מסוג כזה או אחר ולתת מענה ברמה הגבוהה והמקצועית ביותר. פיתוח תוכנה לעסק לעיתים משתלמת וחוסכת תהליכים ארגוניים, משאבים, זמן וכסף לעומת תוכנת מדף.

חברת תוכנה bosonet מתמחה בתחום פיתוח תוכנה לעסקים, פיתוח אפליקציות, בניית אתרים ומערכות ענן בהתאמה אישית לצרכי הלקוח

לפרטים נוספים השאירו פרטים בדף צור קשר או התקשרו 1700-55-66-34

חברת תוכנה לפיתוח תוכנה לעסקים

בואו להתיעץ איתנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.