אפיון חווית משתמש באתרי מסחר ואפליקציות עסקיות

הכוונה באפיון חוויית משתמש היא שהעיצוב של האפליקציה בכל מדיה כזו או אחרת, יוצרת חוויה אנושית מהנה ומאתגרת והיא תוצאה של מטרה ברורה של בני אדם שיצרו אותה, על מנת שאנשים ירצו וימשכו להיכנס ולשוטט באתר או באזור המוצר של חברה עסקית או ארגון מסחרי בכל ערוץ, החוויה אמורה להיות מעוצבת מספיק טוב, כך שהיא תמשוך ותעניין את המשתמש.

שיתוף
facebook
12 יול 2017

אפיון חווית משתמש באתרי מסחר ואפליקציות עסקיות

הכוונה באפיון חוויית משתמש היא שהעיצוב של האפליקציה בכל מדיה כזו או אחרת, יוצרת חוויה אנושית מהנה ומאתגרת והיא תוצאה של מטרה ברורה של בני אדם שיצרו אותה.

על מנת שאנשים ירצו וימשכו להיכנס ולשוטט באתר או באזור המוצר של חברה עסקית או ארגון מסחרי בכל ערוץ, החוויה אמורה להיות מעוצבת מספיק טוב, כך שהיא תמשוך ותעניין את המשתמש.

על מנת ליצור חוויה טובה וחיובית חשוב לדעת מי אלו הלקוחות שאליהם פונים “המשתמשים” מה הצרכים שלהם, ומתי הם ישובו להשתמש במוצר, איך? למה? ואיפה? הממשק של המשתמש ה- UI, תלוי וקשור מההבנה והצורך העמוק הזה של כל התשובות לשאלה הזו.

החוויה היא המוצר

ברור הרי שאם החוויה היא לא טובה ולא מהנה אז מי ירצה לקנות או מי ימשך אל המוצר ויהיה מעוניין להמשיך לגלוש באתר או באפליקציה? אך במידה וזה הפוך, אם החוויה טובה, המשתמשים יגיעו עם משתמשים חדשים עם הצלחה עסקית גדולה. וזה יהיה הכוח הגדול של חווית המשתמש. העניין הוא די פשוט מי שיודע לבצע אפיון חווית משתמש יכול ומסוגל להעניק תוצאות עסקיות טובות הן באתרי מסחר וגם באפליקציות עסקיות.

למידע נוסף אודות בניית אתרי מסחר לחצו כאן

בניית אתרי מסחר

עקרונות אפיון של חוויית משתמש

המאפיינים לחוויית המשתמש הם במוצרים, בדיגיטל וסביבת ובתהליך. מעבר לתהליך טכנולוגי (לדוג’ אבטחת מידע), יש תהליכים שהם פיזיים בעולם, כמו, כמה זמן צריך שהמוצר יגיע ישירות ללקוח? כשמתחילים לאפיין מוצר חושבים על הסביבה שלו, איפה הכי נכון יהיה לפתח אותו, בהשוואה למה, וכו’. החוויה היא לארוך כל התהליך עצמו, לכל החוויה בשלמותה של המשתמש.

פיתוח אפליקציות מתקדם

פיתוח אפליקציות מתקדם למובייל עם bosonet חברת תוכנה – למידע נוסף

מדוע לדבר על חוויית משתמש?

חוויית משתמש בעצם משמעותה הסופית היא – כסף. כיצד? כיוון שמוצר שבנוי באופן הזה שגורם ללקוח לרצות לחזור שוב ולזכור אותו לטובה כי עבר תהליך נעים בשיטוט שלו ובחיפוש שלו, גורמת לו כאמור רצון לחזור על אותה החוויה ואפילו להמליץ עליה. חווית משתמש למעשה שוכנת בכל מקום, גם במוצרים, באתרים ובאפליקציות ועוד.

בוזונט חברת תוכנה

bosonet חברת פיתוח תוכנה
לפרטים נוספים השאירו פרטים בדף צור קשר או התקשרו 1700-55-66-34

בואו להתיעץ איתנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.