חידושים שכל מנהל חייב להכיר

רובנו הגדול מבלה לפחות פעם בשבוע בחנות קמעונאית בה הוא מרגיש נוח לקנות, אם בגלל ניסיונו באיכות המוצרים ביחס למחיר, היכרות עם הבעלים או מיקום נוח וסיבות אחרות ומגוונות. ובכל זאת, כצרכנים אנחנו ממעיטים לחשוב (ובצדק, חסר לנו דברים על הראש?) על האתגרים הרבים בהם רשתות אלו נתקלות ביום יום. ללא יוצא מן הכלל, היעילות בה הנהלת החנות תטפל באתגרים אלו, תשפיע על טיב המוצרים, השירותים ולבסוף גם על הרווחים.

שיתוף
facebook
27 פבר 2017

אז, באילו אתגרים נתקלים ברשתות הקמעונאיות?

שליטה בסידור העבודה וניהול המשמרות

ההנהלה צריכה לוודא שצוות החנות תמיד קשוב ללקוחות ולצרכיהם. חנות, שלא תשים על כך דגש, תיפגע במחזור המכירות באופן מיידי, ובציר הזמן הארוך יותר, ההשפעה על מוניטין החברה יכולה להיות הרסנית.

תקשורת בין העובדים

תקשורת בין חברי הצוות חייבת להיות רציפה. הן בין הצוות עצמו, והן בין הצוות להנהלה. תקשורת כזו תבטיח ללקוחות שירות מעולה בזמן אמת.

הדרכה וליווי

עקב התחלופה הגבוהה בעובדים, על ההנהלה לוודא שלעובדים חדשים, שבד”כ מגיעים לא מנוסים, תהיה הדרכה וחפיפה בכניסתם לעבודה. בכך תוכל לקצר את עקומת הלמידה ולחסוך זמן ומשאבים.

מדידה ותרגול

על ההנהלה להתמיד ולבדוק את מקצועיות הצוות הן בצד המקצועי, והן בצד השירותי , ובכך לוודא שהלקוחות מקבלים מידע נכון.

תגובה מהירה

לקוחות רבים נכנסים לחנויות, כל לקוח עם צרכיו ודרישותיו השונים. כאשר משהו משתבש, על הצוות לדעת להעריך בצורה נכונה את הבעיה ולהעביר אותה לגורם המסוגל לטפל בה במהירות האפשרית.

לפני למעלה משנה, חברת ייעוץ לרשתות קמעונאיות פנתה לבוזונט, על מנת ליצור פתרון חדשני בעבור כל האתגרים הללו, ע”י שילוב של מערכת ניהול עם אפליקציה סלולרית.

הניסיון הרב של החברה המייעצת בשוק הקמעונאי והמומחיות שלנו במתן פתרונות טכנולוגיים והנגשתם לפלטפורמות השונות, בהם ניתן דגש בין היתר על חווית משתמש מקסימלית ופשוטה לתפעול, אפשרו לנו לייצר פתרון איכותי הן בצד הרעיוני והן בצד הביצועי, בו משתמשים למעלה מאלף משתמשים הנעים בין סמנכ”לים לקופאיות בסופר, וכל אחד מוצא את האפקטיביות במסך המתואם שהמערכת החכמה יצרה

שליטה בסידור העבודה וניהול המשמרות

האפליקציה שפיתחנו מאפשרת ניהול צוות עובדים וסידור עבודה לרמת המשמרת והפצתו לפי מחלקות. העובדים יכולים להחליף משמרת ולבקש שינויים היישר מהסמארטפון שלהם. כל אלה מייעלים את תכנון הצוות ומפחיתים טעויות בכח האדם.

העובדים יכולים להציף בעיות מיידית למנהליהם בעמצאות האפליקציה ואפילו לצרף תמונות שצולמו דרך הסמארטפון. כל העובדים והמנהלים הרלוונטיים יכולים להתעדכן ולהגיב באופן מיידי. כל איש צוות רלוונטי יכול לפתוח קריאות שירות ולעקוב אחר הביצוע.

הפתרון המתקדם שפותח בבוסונט מיועד לשימוש ברשתות קמעונאיות, אבל כמעט כל מנהל עסק יכול לראות את היתרונות בשימוש באפליקציה מהסוג הזה.

יותר ויותר מנהלים ויועצים משתוקקים לפתרונות חדשניים מהסוג הזה על מנת להגביר אתהפרודקטיביות והרווחיות של חברותיהם.

בוזונט מציעה שירותי תוכנה מתקדמים לעסקים – אתה מוכן למשהו חדש? אנו בבוסונט ממתינים לשיחה ממך. 1-700-55-66-34

בואו להתיעץ איתנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.