אפיון אפליקציות

כמו בכל פרויקט חדש שמבצעים, שלב התכנון הוא השלב הקריטי והחשוב מכל. אפיון הוא שלב התכנון שמבצעים לפי כל בנייה או פיתוח אפליקציה. לשלב האפיון יש השפעה מכרעת על תהליך הבנייה והפיתוח של האפליקציה וברגע שהאפיון הוא מספיק טוב, הוא יכול להוביל את הפרויקט להצלחה.

שיתוף
facebook
12 יול 2017

שירותי אפיון אפליקציה והשפעתו

השפעתו של אפיון אפליקציות טוב ומוצלח יכול בהחלט לייצר רווח בעתיד. היום ניתן לקבל שירותי אפיון אפליקציות על ידי חברת תוכנה המתמחות ביצירה, אפיון ותכנון הכי יעיל על מנת שהפיתוח והבנייה יהיו אפקטיביים ותהליך האפיון יצליח במלואו.

קחו לדוגמא מצב שבו תחליטו לייצר רווח בעזרת גביית עמלה, יהיה לכם צורך בפיתוח ממשק שיאפשר לכם לעקוב אחר העמלה שנצברה עפ”י העסקאות שבוצעו. או לעבוד עם מערכת שהיא אוטומטית. אך לעומת זאת, אם תחליטו לייצר רווחים באמצעות מכירה של מנויים למערכת, אז יהיה צורך בפיתוח למנגנון אחר שמספק את זה.

אפיון אפליקציה המותאמת לכל סוגי המכשירים

תהליך האפיון והשפעתו על בניית האפליקציה

תהליך אפיון אפליקציה יגדירו את הרכיב הגרפי השונה באפליקציה (כפתור/ תפריט/ טופס) וישרטטו את המסך. על רקע שרטוטי המסכים והצורה שבה הם מתקשרים, יוצרים בשלב מאוחר יותר את הבנייה והעיצוב של האפליקציה.

פיתוח אפליקציה עם מפתחים מקצועיים

בפיתוח אפליקציות יש אזור שאחראי על איכות האפליקציה (QA – Quality Assurance). מפתחים שתפקידם לעשות שימוש בתהליך אפיון אפליקציות על מנת להכין מסמכים של בדיקה ולאחר מכן בתהליך הפיתוח הם עושים שימוש במסמכים הללו, כדי לוודא שאכן האפליקציה נטולת תקלות.

אפיון אפליקציה עם bosonet בית תוכנה

מגבלות טכנולוגיות

בתהליך אפיון אפליקציות מבצעים מחקר ובדיקה מעמיקה בכדי לבדוק שבאמת ניתן לבצע את כל הפעולות הנדרשות של האפליקציה. להלן המחשה של סיכון שיכול לקרות באי בצוע בדיקת התכנות.

לדוג’, אם הייתם מבצעים אפיון אפליקציה כלשהו, מתחילים לבנות את האפליקציה שלכם, ובאמצע הפיתוח אחרי שהושקעו בה כל כך הרבה משאבים, חברת הפיתוח הייתה טוענת שנוצרה מגבלה טכנולוגית לפיתוח אלמנט מסוים באפליקציה.

במקרה הטוב, חברת הפיתוח יכולה לדרוש תשלום נוסף ללא פגיעה בתקציב שלכם. אך במקרה הרע, הפרויקט יכול להיכשל אחרי השקעה כלכלית וזמן יקר שיכלו להיחסך במידה והייתם מבצעים אפיון נכון ומחקר מקיף בתחילת הפרויקט.

קבלת שירותי אפיון אפליקציות, בנייה ופיתוח על ידי בית תוכנה מקצועי עשויים להקל ולהעניק לכם את הביטחון שדברים כאלה לא יקרו ורצוי לשכור שירות זה מחברה מקצועית בעלת ניסיון.

שירותי אפיון אפליקציה מקצועי
למידע נוסף אודות שירותי הפיתוח שלנו צרו קשר או התקשרו 1700-55-66-34

בואו להתיעץ איתנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.