האם לפתח את האפליקציה בחברת תוכנה או עם פרילנסר?

עסקים רבים מגיעים למן שלב כזה בו הם מחליטים לפנות לחברת תוכנה. אולם, קימת גם האופציה לפנות לפרילנסר, ולעיתים – שתי האופציות נראות דיי דומות. אז כיצד להחליט בעצם?

שיתוף
facebook
18 ספט 2017

מה ההבדל בית פרילנסר לבין חברת תוכנה?

חשוב לציין שאין בדברים אלו לזלזל בפרילנסרים ואנו בטוחים השם עושים את עבודתם נאמנה. עם זאת, חשוב להבין כי בדומה לתחומים אחרים, קיים הבדל עיקרי ומשמעותי בין יחידים למיניהם, אשר טובים ככל שיהיו עדיין מהווים גורם מקצועי יחיד, לעומת חברה המורכבת מכמה אנשי מקצוע. כתוצאה מהבדל זה, חברה לעיתים יכולה לספק עבורכם פתרונות יצירתיים או מורכבים יותר, מאשר איש מקצוע יחיד.

אתר אשר נבנה בבית תוכנה

מה חשוב לברר לפני שבוחרים חברת תוכנה?

ראשית, חשוב לברר לגבי חברת תוכנה האם היא מעסיקה אנשי מקצוע בעלי הכשרה מגוונת. ברור שמן הסתם, חברות תוכנה רבות יתמחו בנושאים מסוימים אשר על פיהם תהיה הכשרת העובדים, אולם כן חשוב לברר האם העובדים עבדו למשל במקומות מגוונים, מהו הניסיון שלהם וכדומה. כך, תוכלו לדעת שאם במקרה תצטרכו כאמור פתרון יצירתי יותר, תוכלו להשיגו בעזרת אנשי מקצוע רבים שאר ייעצו אחד לשני ובכלל, יתרמו לפרויקט שלכם.

שנית, בררו מה בכלל החברה מציעה לכם? האם החברה מציעה שלל אופציות, כגון פיתוח תוכנה בהתאמה אישית, מערכות ניהול, פיתוח אפליקציות, פיתוח אפליקציה למובייל, תכנון ועיצוב אפליקציות ועוד, או שהיא מעדיפה להתמקד בנושא אחד. כדאי לכם, לרוב, להיות בעלי אפשרות בחירה של כמה אופציות.

 אז מה הצעד הבא?

הדבר הראשון והנכון ביותר לעשות הוא למפות ולערוך רשימה מסודרת, אשר צופה לטווח הרחוק, לגבי הצרכים שלכם בעסק. חישבו למשל האם תרצו לפתח תכנה אשר תתמקד בלקוחות, בעובדים, מה תרצו לארגן בצורה נוחה יותר? איזה חישובים תרצו שהיא תעשה וכדומה. שנית, גשו לחברת התוכנה ונהלו שיחה, ארוכה ככל שתהיה, על אותם הצרכים והתוכנה אשר תתאים דווקא לכם. שימו לב כי אתם מציגים בפני אנשי המקצוע את כל הפרטים שתוכלו. שלישית, בדקו האם התוכנה אכן מייעלת את פעילות העסק, או שיש צורך בשיפורים.

בואו להתיעץ איתנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.