עיצוב ובניית אתרים ידידותיים למובייל

אתרים ידידותיים למובייל הוא נושא "חם" בעידן הנוכחי. אין עסק אשר לא מעוניין שאתרים שלו יהיו כמה שיותר ידידותיים ולחלופין, אין עסק אשר לא ירצה שגוגל יקפיץ אותו לראש הרשימה. אך במיוחד עבורכם, אלה אשר אינם מבינים בדיוק על מה מדובר וייתכן ומעט מפחדים מהנושא – קראו בעיון את המאמר הבא.

שיתוף
facebook
18 ספט 2017

מהו אתר ידידותי למובייל, ואיך מזהים את רמתו?

אתר ידידתו למובייל הוא בעצם אתר מותאם לסמארטפון, אשר רמת התאמתו באה לידי ביטוי בדברים שכולנו מכירים, למשל: עד כמה מהר האתר עולה, עד כמה האתר נראה טוב בפלאפון , הזמן עצמו הממושך אשר גולשים היו באתר וכדומה.

פיתוח אתרים והתאמת רספונסיבית לכל סוגי המכשירים

גם לגוגל אכפת

אלה לא דברים אשר חשובים רק עבור הגולשים אשר מטבע הדברים יעדיפו אתר ידידותי יותר, גם גוגל עושה בדיקות כאלה ואף ניתן לראות בשנים האחרונות היא היא עושה בדיקות לא מעטות ואף מפרסמת את רשמיה ועצות שונות לגבי העניין הזה. כמובן, שלכל האמור לעיל יש השפעה על הצלחת האתר, הן מבחינת הגולשים והן מבחינת גוגל?

אגב, מושג נוסף אשר יש להכיר הוא אתרים רספונסיביים – מדובר באתרים אשר מגיבים לסוגים שונים של מסכים ומתאימים עצמם אליהם.

עיצוב ממשק WEB

לאילו עסקים או אתרים, יש לשים לב במיוחד בכל הקשור לעניין הזה?

עסקים אשר להם אתרי מסחר נחשבים לכאלה אשר זקוקים במיוחד לבדיקה בעניין הזה. אולם למעשה, כל אתר אשר מעוניין שיכנסו אליו כמה שיותר גולשים וישארו בו, צריך לבחון את עצמו ומעבר לכך – לפנות לבית תוכנה המתמחה בכך.

אז מה עלי לעשות, בקיצור?

לפנות לבית תוכנה אשר מתמחה בעיצוב אתרים, בניית אתרים, שיפור אתרי מסחר וכדומה.

לדאוג לאפיון נכון של האתר, כלומר – כמות משתמשים נכנסת, קלות הטעינה וכו’.

וכמובן – שיפור ושדרוג האתר בהתאם למה שנדרש.

לסיכום זכרו, אתר ידידותי למשתמש הוא חיוני הן עבור הגולשים והן עבור גוגל! לכן, אל תעשו לעצמכם הנחות (או לאתר שלכם) וגשו לבית תוכנה על מנת שיבדקו וישפרו לכם אותו. שימו לב כי אתם מקבלים כלים עבור בדיקת האפקטיביות של האתר.

בוזונט חברת תוכנה

bosonet – פיתוח אפליקציות מתקדם למובייל
למידע נוסף השאירו פרטים בדף צור קשר או התקשרו 1700-55-66-34

בואו להתיעץ איתנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.