עיצוב ממשקי web ופיתוח מתקדם לעסקים

פיתוחי תוכנה תופסים כיום חלק נכבד מהזירה העסקית, ונראה כי כל חברה המעוניינת להימצא בקדמת הבמה זקוקה לפיתוח ממשקי web שונים בכדי ליצור חדשנות, להגדיל את מכירות העסק ולאפשר ללקוחות לקבל מגוון שירותי ומידע אונליין.

שיתוף
facebook
18 ספט 2017

ממשקים אלה הם למעשה פלטפורמות ותוספים שונים המצויים באתר האינטרנט של החברה, והם למעשה מאפשרים לאותן חברות להוסיף תוכנות חדשניות בדגש על עיצובים המתאימים לאופי המותג והקפדה על חווית משתמש ידידותית לגולש.

עיצוב ממשק בדגש על חווית משתמש הם למעשה אבן היסוד של ממשקים אלה, הממשק לא שווה דבר אם הממשק אינו נוח וידידותי לגולש, שהרי חברות יכולות להשקיע כספים רבים על פיתוחים ולבסוף הגולש אינו משתמש בהם בשל סרבולים שונים והסחות דעת.

את אפיון חווית המשתמש ניתן לדמות לחנות רגילה בקניון או במרכז מסחרי. חשבו לרגע, כאשר אנו נכנסים לחנות, אנו רואים את המוצרים מסודרים בצורה מסודרת על המדפים או על קולבים, כל מוצר נמצא במחלקה מסוימת, ליד המוצר שנקנה תמיד יהיו מוצרים משלימים ואפילו בקופה יהיו מבצעי קופה שיגרמו לנו לבצע עוד רכישה מבלי שתכננו.

כך בדיוק צריך להיות אתר מסחר, ממשק לביצוע פעולות שונות, אתרי חדשות, אתרים למילוי טפסים וכו’. בעם המטרה היא לאפשר לגולש לבצע פעולות ביתר קלות וכך לגרום לו לשוב לאתר ואף להמליץ לחבריו עליו.

bizidex-mobile

מהו אפיון חווית משתמש?

עיצוב חווית ממשק הוא למעשה העיצוב של הדרך בה הגולש מבצע פעולות באתר. אם לדוגמה מדובר על אתר מסחר, הגולש עובר לקטגוריה הרצויה, לאחר מכם בוחר את הפריט הרצוי, בודק את התנאים או פרטים על המוצר ולאחר מכן ניגש לקופה ומבצע רכישה.

לאורך כל הדרך על הגולש להתמצא באתר ולמצוא בדיוק את מה שהוא מחפש, ללא כל דבר שיסיח את דעתו וללא כל אלמנטים או סרבולים שיוכלו להפריע לו ואף לגרום לו לצאת מהאתר ולעבור להבא בתור. אם כך, עיצוב חווית משתמש היא הא’ ב’ בכל פיתוח של אתר, אפליקציה ובכלל כל תוכנה באשר היא.

iyengaryoga-web

למידע נוסף אודות שירותי הפיתוח שלנו צרו קשר או התקשרו 1700-55-66-34

בוזונט חברת תוכנה

בואו להתיעץ איתנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.