פיתוח אתרים בקוד פתוח

בשנים האחרונות חל מפנה חד בתחום בניית האתרים, וזאת עם כניסת מערכת וורדפרס הנחשבת כיום למערכת קוד פתוח המובילה ביותר בעולם.

שיתוף
facebook
18 ספט 2017

רק להסביר את ההבדל בין פיתוח אתרים בקוד פתוח לפיתוח קוד סגור, נבהיר כי קוד פתוח מאפשר לבעל האתר לנהל אותו באופן עצמאי ללא כל תלות בחברת התוכנה שפיתחה עבורו את האתר, לעומת זאת אתרים הבנויים בקוד סגור אינם מאפשרים לבצע שינויים באתר באופן עצמאי אלא רק על ידי מפתח.

מובן שישנם אתרים מסוימים שעדין חייבים להיבנות בטכנולוגיית קוד סגור, כגון אתרים של בנקים, משרדים ממשלתיים וכו’. פיתוח אתר בקוד פתוח מתאים עבור עסקים קטנים ובינוניים וחברות הנעזרת באתר לצורך תדמיתי.

פיתוח תוכנה לעסק בהתאמה אישית

סוגי אתרים בקוד פתוח

פיתוח ועיצוב דפי נחיתה – הם למעשה “מיני” אתר המכיל דף אחד בלבד. הדף אינו כולל חלוקה לקטגוריות, אלא דף אחד שיכול להיות נהדר עבור קמפיינים הנעשים דרך גוגל או ברשתות חברתיות, כ שהגולש מופנה לדף בודד המרכז את שירותי החברה או מציג מוצר מסוים, שירו, קורס וכו’. דפי נחיתה בקוד פתוח מאפשרים ביצוע שינויים רבים באופן עצמאי, ולכן הוא נהדר עבור כל עסק.

פיתוח אתרי מסחר – אתרים בקוד פתוח הם נהדרים עבור אתרי מסחר, שהרי באתרים אלה מבצעים מגוון שינויים כמו החלפת קולקציה, מבצעים, הסרה מוצרים, הוספת תמונות, הכנסת תכנים, סרטונים, חוות דעת, תוספות וכו’. רק נציין כי באתרי קוד פתוח ישנם תוספים רבים שיכולים להיות כלי עזר נהדר לניהול והוסת פיצ’רים שונים לצורך ייעול החנות.

פיתוח אתרי תדמית – אתרי תדמית בקוד פתוח הם נהדרים, משום שהם מאפשרים לבעל האתר לנהל אותו באופן עצמאי לחלוטין כגון הוספת תמונות, ניהול בלוג, הוספת תכנים, שכנסת מסרים ועוד. אתרי תדמית לרוב יכילו כמה דפים בודדים עם מידע על מוצרי/שירותי החברה, אודות ואף ניהול בלוג שיכול להיות כלי עבור קידום האתר במנועי החיפוש של גוגל.

פיתוח אתרים בקוד פתוח

לסיכום

חברת תוכנה תוכל לבנות עבור העסק אתר אינטרנט בקוד פתוח המותאם באופן אישי עבור צרכי העסק, הן מבחינת נראות האתר, מבחינה תדמיתית, עיצובית וכו’.

 בוזונט חברת תוכנה
למידע נוסף אודות שירותי הפיתוח שלנו צרו קשר או התקשרו 1700-55-66-34

בואו להתיעץ איתנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.